مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-21اقتصادي

شهرداران به سمت اجرای پروژه هایی بروند که برای مردم ملموس است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هدف گذاری شهرداران این گونه باشد که به سمت اجرای پروژه هایی بروند که برای مردم ملموس است و آنها به عینه شاهد پروژه ها باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هدف گذاری شهرداران این گونه باشد که به سمت اجرای پروژه هایی بروند که برای مردم ملموس است و آنها به عینه شاهد پروژه ها باشند.

جبارعلی ذاکری در نشست فصلی شهرداران استان افزود: هدف از نشست شهرداران، ایجاد تعامل بین شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی می باشد که امیدواریم به پیشرفت مباحث و پروژه های اجرایی شهرهای استان منجر شود.

وی با اشاره به موضوع مالیات ارزش افزود، گفت: قانون گذار برای کمک به شهرداران مالیات ارزش افزود چهار درصد را تصویب کرده است و ضروری است شهرداران برای ملموس شدن سهم شهرداری ها و اثر بخشی ارزش افزوده در زندگی شهروندان متناسب با مبالغی که پرداخت می شود اطلاع رسانی لازم را به مردم انجام دهند.

وی به اجرای پروژه های آب و فاضلاب در شهرها اشاره کرد و گفت: شهرداران در شهرهایی که شبکه فاضلاب در آنها اجرا می شود و برای احداث تصفیه خانه و ایجاد شبکه فاضلاب شهری موافقت نامه دارند، مساعدت نمایند، چرا که این موضوع در جهت رفاه حال عموم مردم بوده و توسعه شهر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران به سمت اجرای پروژه هایی بروند که برای مردم ملموس است

شهرداران به سمت اجرای پروژه هایی بروند که برای مردم ملموس است