مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-11سياسي

توانمندسازی نخبگان هدف اصلی جشنواره جشنواره جهادگران علم و فناوری است


معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان کردستان، از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان کردستان در 23 آذرماه جاری خبر داد و گفت: توانمندسازی نخبگان از اهداف اصلی این جشنواره است.

- ایسنا/کردستان معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان کردستان، از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان کردستان در 23 آذرماه جاری خبر داد و گفت: توانمندسازی نخبگان از اهداف اصلی این جشنواره است.

سرهنگ احمد عینی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت ایجاد ارتباط بین نخبگان و جامعه اظهار کرد: جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان کردستان، با هدف جریان سازی علم و فناوری در جامعه و نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری و ایجاد انگیزه در بین جوانان برگزار می شود.

وی، تجلیل از اندیشه ورزان و پژوهشگران برتر قشرهای بسیج اساتید، دانشجویی، طلاب، جامعه پزشکی، صنعت، عمران، کشاورزی، فرهنگیان، دانش آموزان و زنان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان کردستان، با بیان اینکه انتخاب برترین های این جشنواره طبق سنجش های پژوهشی در هر قشر ارزیابی می شوند، بیان کرد: در این جشنواره فناوران برتر نیز انتخاب و معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی نخبگان هدف اصلی جشنواره جشنواره جهادگران علم و فناوری است

توانمندسازی نخبگان هدف اصلی جشنواره جشنواره جهادگران علم و فناوری است