مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:102023-11-25بين الملل

خشم اسراییل از سران اسپانیا و بلژیک درحمایت از کشور مستقل فلسطینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از سرویس انگلیسی آناتولی، «پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا روز جمعه در جریان نشستی مطبوعاتی در گذرگاه مرزی رفح در مصر، - در پی اظهارات حمایت آمیز سران دولت اسپانیا و بلژیک از به رسمیت شناختن یک جانبه کشور مستقل فلسطین، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از سرویس انگلیسی آناتولی، پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا روز جمعه در جریان نشستی مطبوعاتی در گذرگاه مرزی رفح در مصر، به رسانه ها اعلام کرد: فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است که جامعه جهانی بویژه اتحادیه اروپا و کشور های عضو آن، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

وی افزود که در حالت ایده آل، به رسمیت شناختن فلسطین یکباره و با مشارکت حداقل چندین کشور عضو اتحادیه اروپا انجام خواهد شد.

نخست وزیر اسپانیا که به تازگی انتخاب شده است و پیش از این قول داده بود که به رسمیت شناختن کشور فلسطین را در اولویت قرار دهد، ادامه داد: اما اگر اینگونه نباشد، قطعاً اسپانیا تصمیمات خود را خواهد گرفت.

در همین راستا، الکساندر دی کرو ، نخست وزیر بلژیک نیز در مصر با اعلام حمایت از مواضع سانچز خواستار احترام اسراییل به مواد قانونی بین المللی در امور غیرنظامیان در غزه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم اسراییل از سران اسپانیا و بلژیک درحمایت از کشور مستقل فلسطینی

خشم اسراییل از سران اسپانیا و بلژیک درحمایت از کشور مستقل فلسطینی