مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-03اقتصادي

شن ریزی مسیرهای عشایری در شهرستان بیله سوار انجام شد


مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: سال گذشته و امسال راه های عشایری شهرستان را شن ریزی کردیم و در جریان سیل اخیر تیغ زنی مسیر نیز انجام شد.

- حاتم طهماس پور، مدیرکل امور عشایری استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیله سوار اظهار کرد: شهرستان بیله سوار از لحاظ جمعیت عشایری یکی از بزرگترین شهرستان های استان هست و عشایر شهرستان بیله سوار از لحاظ راه، آب و تامین نهاده های دامی همچنین بحث های روشنایی، بهداشتی و دامپزشکی با یک سری مسائل و مشکلات همراه هستند که در بحث راه سال گذشته و امسال راه های عشایری شهرستان را شن ریزی کردیم و در جریان سیل اخیر تیغ زنی مسیر نیز انجام شد.

وی افزود: از اداره راه هم انتظار داریم تا در مسیر برخی از قشلاق ها بحث مرمت و بازگشایی آن ها را انجام دهند و هم چنین 2 پلی که در شهرستان بیله سوار از طریق سیل مورد تخریب قرار گرفته بود الان توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

مدیر کل امور عشایر استان اردبیل تصریح کرد: درخصوص تولید گوشت قراردادی هم از طریق سازمان جهاد کشاورزی و سازمان امور عشایر هماهنگی انجام گرفته است که در تأمین نهاده های مدت دار  به مدت 6ماه برای عشایر پیگیر هستیم تا این نهاده ها را تأمین کنیم و در این باره با مشکلی مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شن ریزی مسیرهای عشایری در شهرستان بیله سوار انجام شد

شن ریزی مسیرهای عشایری در شهرستان بیله سوار انجام شد