مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-19بين الملل

واکنش یونیسف به بمباران بیمارستان ناصر در غزه توسط رژیم صهیونیستی


صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد، بیمارستان هایی که کودکان قطع عضو در آن درمان می شدند اکنون به قتلگاه آنها تبدیل شده اند.

- صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد، بیمارستان هایی که کودکان قطع عضو در آن درمان می شدند اکنون به قتلگاه آنها تبدیل شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی یونیسف ضمن ابراز نگرانی نسبت به اینکه بیمارستان هایی که کودکان قطع عضو در آن درمان می شدند اکنون به قتلگاه آنها تبدیل شده اند، تاکید کرد، بیمارستان ناصر در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه طی 48 ساعت گذشته دو مرتبه در معرض حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این اظهارات سخنگوی یونیسف پس از شهادت یک نوجوان فلسطینی درپی حمله رژیم اشغالگر به بیمارستان ناصر ایراد شد.

روز یکشنبه دینا ابومحسن (13 ساله) در اثر حملات توپخانه اشغالگران که ساختمان زایشگاه داخل بیمارستان ناصر در شهر خان یونس را هدف قرار داد، به شهادت رسید.

شهید ابومحسن پیش از این در جریان بمباران خانه ای در محله الامل در خان یونس، پدر و مادر، دو برادر و یکی از پاهای خود را از دست داده بود.

رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته که به گفته مقامات فلسطینی و منابع سازمان ملل، علاوه بر یک فاجعه انسانی بی سابقه، زیرساخت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یونیسف به بمباران بیمارستان ناصر در غزه توسط رژیم صهیونیستی

واکنش یونیسف به بمباران بیمارستان ناصر در غزه توسط رژیم صهیونیستی