مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-12اجتماعي

پیش بینی بارندگی، سیلاب و کاهش دما در خراسان شمالی


طبق پیش بینی هواشناسی و صدور هشدار نارنجی، طی 48 ساعت (سه شنبه تا پنج شنبه) آینده در خراسان شمالی احتمال بارش های ناگهانی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها وجود دارد و توصیه می شود مردم از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند و به مخازن .

- ایسنا/خراسان شمالی طبق پیش بینی هواشناسی و صدور هشدار نارنجی، طی 48 ساعت (سه شنبه تا پنج شنبه) آینده در خراسان شمالی احتمال بارش های ناگهانی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها وجود دارد و توصیه می شود مردم از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند و به مخازن سدها و بندهای انحرافی نزدیک نشوند.

بنا به پیش بینی هواشناسی، فعالیت این سامانه بارش زا در 48 ساعت آینده با مخاطره رگبار باران، احتمال روان آب، سیلابی شدن مسیل ها، بالاآمدگی آب و طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، صاعقه، برف و کولاک در ارتفاعات، کاهش محسوس دما و اختلال در فعالیت های عمرانی همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی، این گزارش تصریح کرده است که احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها وجود دارد، بنابراین ضروری است مردم برای حفظ جان خویش از بستر و حریم رودخانه ها فاصله بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارندگی، سیلاب و کاهش دما در خراسان شمالی

پیش بینی بارندگی، سیلاب و کاهش دما در خراسان شمالی