مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-19سياسي

دوم دی ماه صحنه تجمع مردمی چهارمحال و بختیاری در حمایت از مردم مظلوم غزه


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: بر اساس تقویم اعلام شده، مرکز استان چهارمحال و بختیاری روز شنبه دوم دی ماه صحنه تجمع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه خواهد بود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: بر اساس تقویم اعلام شده، مرکز استان چهارمحال و بختیاری روز شنبه دوم دی ماه صحنه تجمع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه خواهد بود.

موسی انصاری 28 آذرماه در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی و بزرگداشت مقام زن و روز مادر در چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد با ابراز تأسف از قتل و جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه و با اشاره به تجمع مردمی استان های سراسر کشور به صورت هفتگی و بر اساس زمان بندی از پیش تعیین شده، اظهار کرد: بر اساس تقویم اعلام شده، مرکز استان چهارمحال و بختیاری روز شنبه دوم دی ماه صحنه تجمع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه خواهد بود که این تجمع از ساعت 15 در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این تجمع یک برنامه ملی محسوب می شود که بازتاب گسترده در رسانه های کشور خواهد داشت، ادامه داد: بنابراین انتظار می رود همه دستگاه ها و نهادهای دولتی و مردمی برای برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوم دی ماه صحنه تجمع مردمی چهارمحال و بختیاری در حمایت از مردم مظلوم غزه

دوم دی ماه صحنه تجمع مردمی چهارمحال و بختیاری در حمایت از مردم مظلوم غزه