مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:572023-12-09اقتصادي

سازه های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی تخریب می شود


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی از جدیت در حفاظت اراضی زراعی و باغی خبر داد و گفت: در آذرماه دو مورد تخریب در نهاوند، 9 مورد در روستای حیدره، - فرهنگ زمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بازگشت اراضی مرغوب کشاورزی در استان با جدیت دنبال می شود اظهار کرد: در همین راستا دو مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی روستای دهفول نهاوند به مساحت تقریبی 50 مترمربع بنا و 200 متر پی کنی تخریب شده است.

  وی با بیان اینکه دو مورد در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها (تبصره 2 ماده 10) صورت گرفته است افزود: مساحت کل زمین های رفع تصرف شده حدودا 4 هزار مترمربع و به ارزش تقریبی 2.

4 میلیارد تومان بوده است.

  مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه 9 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی روستای حیدره همدان نیز به مساحت 245 مترمربع بنا تخریب شده است یادآور شد: این تعداد تخریب به منظور تامین امنیت غذایی، مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها (حکم ماده 3 و تبصره 2 ماده 10) اجرا شده است.

وی به شمار دیگری از تخریب ها اشاره کرد و افزود: تعداد چهار مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی لالجین شهرستان بهار به مساحت تقریبی 448 مترمربع بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازه های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی تخریب می شود

سازه های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی تخریب می شود