مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 23:102023-11-30حوادث

پایان وحشت آفرینی های باند هراس


اعضای باند مخوف قداره بندهای پارک ملت مشهد که نام خود را باند هراس گذاشته بودند در حالی زیر چکمه های قانون قرار گرفتند که با انتشار صحنه های دلخراشی از تبهکاری  و قمه کشی های خونبار خود در فضای مجازی، اقدام به وحشت آفرینی می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس مشهد روز گذشته با تشریح ماجرای باند مخوف هراس و در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار روزنامه خراسان اظهار کرد: در پی تماس های مستقیم مردمی با عوامل انتظامی و همچنین رصد فضای مجازی مشخص شد که چند جوان قداره بند، با هجوم به سوی رهگذران و نوجوانان در پارک ملت مشهد، در حالی صحنه های خونباری را رقم می زنند که با قدرت نمایی و شرارت نه تنها جو وحشتناکی را ایجاد کرده اند بلکه با انتشار فیلم هایی از این صحنه های وحشت آفرین در فضای مجازی موجب ترس و دلهره در شهروندان می شوند.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: حساسیت این موضوع و برخورد قاطع پلیس با شرارت و قداره کشی که مطالبه عموم مردم است، نیروهای کلانتری سجاد مشهد را به تکاپو انداخت و بلافاصله گروهی ورزیده از عوامل انتظامی با دستورات ویژه قضایی وارد عمل شدند و به بررسی تخصصی ماجرای قداره کشی در پارک ملت پرداختند.

وی اضافه کرد: تحقیقات میدانی و نامحسوس بیانگر آن بود که چند جوان به سرکردگی فردی معروف به جاسم افغان و با در دست داشتن شوکر، قمه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان وحشت آفرینی های باند هراس

پایان وحشت آفرینی های باند هراس