مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-21اقتصادي

طرح پتروشیمی بزرگترین پروژه عمرانی گلستان را رقم می زند


با سرمایه گذاری ارزی 700 میلیون دلاری و 35 هزار میلیارد تومانی در طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی گلستان، این پروژه تبدیل به بزرگ ترین پروژه عمرانی این استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی ظهر امروز (پنجشنبه، 30 آذرماه) در حاشیه آیین ازسرگیری عملیات اجرایی طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی گلستان با یادآوری اینکه طرح یادشده سال ها بلاتکلیف مانده است، گفت: با پیگیری نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و تلاش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، قرار است تا سه سال و نیم آینده یک میلیون و 100 هزار تن اوره و آمونیاک در این استان تولید شود.

وی با بیان این که با سرمایه گذاری 700 میلیون دلاری (ارزی) و 35 هزار میلیارد تومانی (ریالی) در پتروشیمی گلستان این طرح به بزرگترین پروژه عمرانی این استان تبدیل می شود، افزود: احداث خط لوله انتقال گاز (خوراک) این پروژه به زودی آغاز خواهد شد و وجود خط آهن در نزدیکی آن یکی از فرصت های مطلوب برای این طرح به شمار می آید.

وزیر نفت اظهار کرد: با اجرای این پروژه به صورت مستقیم 1500 نفر اشتغال زایی در استان گلستان ایجاد می شود و بر اساس برنامه هایکنونی عمده تجهیزات این طرح از شرکت های دانش بنیان داخلی تأمین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پتروشیمی بزرگترین پروژه عمرانی گلستان را رقم می زند

طرح پتروشیمی بزرگترین پروژه عمرانی گلستان را رقم می زند