مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-13اقتصادي

160 دستگاه کولرگازی بین مددجویان بندرخمیر توزیع شد


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرخمیر گفت: 160 دستگاه کولرگازی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد با همکاری مراکز نیکوکاری و انجمن خیریه این شهرستان توزیع شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرخمیر گفت: 160 دستگاه کولرگازی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد با همکاری مراکز نیکوکاری و انجمن خیریه این شهرستان توزیع شد.

اسماعیل نگهبان امروز (22 آذرماه)، در حاشیه توزیع این وسایل سرمایشی، با اشاره به اینکه ارزش هر دستگاه کولر گازی 250 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: برای تهیه این تعداد کولرگازی افزون بر40 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات عمده خانواده های تحت حمایت این نهاد، کمبود و یا نداشتن لوازم ضروری زندگی است که در همین راستا کمیته امداد با هم افزایی و همکاری مراکز نیکوکاری و انجمن خیریه بندرخمیر، تعداد 160 دستگاه کولرگازی تهیه و بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد این شهرستان توزیع شد.

رییس کمیته امداد بندرخمیر با قدردانی از خیران و مراکز نیکوکاری و انجمن خیریه شهرستان که در تامین لوازم ضروری زندگی نیازمندان مشارکت داشتنه اند، یادآور شد: امیدواریم با مشارکت بیش از پیش خیران بتوانیم لوازم ضروری زندگی تعداد بیشتری از خانواده های نیازمند را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 دستگاه کولرگازی بین مددجویان بندرخمیر توزیع شد

160 دستگاه کولرگازی بین مددجویان بندرخمیر توزیع شد