مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 08:552023-11-26اجتماعي

اجرای طرح پژوهشی اطلس استعدادیابی در سمنان


طرح پژوهشی اطلس استعدادیابی دانش آموزان مستعد ورزش قهرمانی استان سمنان با مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و شورای پژوهش دانشگاه سمنان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی شعبانی، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای مرحله نخست طرح پژوهشی اطلس استعدادیابی دانش آموزان مستعد ورزش قهرمانی استان ویژه دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم ابتدایی مدارس سمنان، مهدی شهر و سرخه با مشارکت شورای پژوهش دانشگاه سمنان در سالن آزادی آموزش و پرورش شهرستان سمنان خبر داد.

وی گفت: این نشست با توجه به لزوم انجام تحقیقات کاربردی در حوزه آموزش و پرورش و عملیاتی کردن اهداف مدنظر در ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین به منظور انجام طرح استعدادیابی دانش آموزان مستعد ورزش قهرمانی آموزشگاه های استان برگزار شد.

وی افزود: در این طرح، دانش آموزان منتخب در رشته های مختلف ورزشی از طریق آزمون های استاندارد مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و پس از شناسایی استعدادها و ظرفیت های موجود برای فعالیت در آن رشته، هدایت می شوند.

شعبانی یادآور شد: بهره مندی از ظرفیت اساتید دانشگاه و ایجاد فرصت مطالعاتی در حوزه ورزش و سلامت دانش آموزان و انعقاد تفاهم نامه ازجمله دیگر مصوبات این نشست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پژوهشی اطلس استعدادیابی در سمنان

اجرای طرح پژوهشی اطلس استعدادیابی در سمنان