مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-04سياسي

طرح شهریاران فرصتی برای هم افزایی بین مردم و مسئولین است


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: طرح ملی شهریاران فرصت مناسبی برای هم افزایی بین مردم و مسئولین است.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: طرح ملی شهریاران فرصت مناسبی برای هم افزایی بین مردم و مسئولین است.

مسلم مرادی امروز سیزدهم آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهریاران به اقداماتی اطلاق می شود که سه ضلع مدیران، حلقه های میانی و آحاد مردم را برای حل یک یا چند مسئله پای کار می آورد و این طرح میدانی، برای نقش آفرینی و هم افزایی مسئولان، حلقه های میانی، گروه های مردمی و آحاد مردم در راستای حل مسائل کشور است.

وی تصریح کرد: از مهم ترین اهداف این طرح می توان به گفتمان سازی، مردمی سازی حل مسائل کشور، الگونمایی از ده ها اقدام مردمی سازی انجام شده، اجرای ده ها اقدام مردمی سازی جدید با تکیه بر ظرفیت های بومی و دریافت صدها ایده مردمی سازی برای حل مسائل کشور اشاره کرد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: این طرح علاوه بر مردم، فرصتی را نیز برای مدیران دستگاه های اجرایی فراهم آورده تا بتوانند تدابیر و اقدامات خود را در قالب اقدام ویژه که با تسهیل گری، مانع زدایی و حمایت خود زمینه را برای نقش آفرینی مردم بهبود داده اند، ثبت کنند که پس از بررسی توسط تیم ارزیابی نهاد ریاست جمهوری، این مدیران مردمی توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهریاران فرصتی برای هم افزایی بین مردم و مسئولین است

طرح شهریاران فرصتی برای هم افزایی بین مردم و مسئولین است