مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:572023-12-12اقتصادي

250 واحد صنعتی تولید مصالح ساختمانی در استان اردبیل فعالیت دارند


مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 250 واحد صنعتی تولید مصالح ساختمانی در استان وجود دارد که از پیمانکاران واحدهای مسکن ملی می خواهیم تامین مصالح از آن ها را در اولویت قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود ایرانی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل، مدیران استانی و پیمانکاران اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث 32 هزار واحد مسکونی در سطح استان شروع شده که در مدت زمان کوتاهی به 41 هزار واحد و در تکمیل سهم استان به 79 هزار افزایش خواهد یافت.

وی افزود: اجرای این پروژه ها فرصت استثنایی برای چرخش اقتصادی استان و افزایش قابل ملاحظه تولیدات کارخانجات استان و به تبع آن افزایش اشتغال بخش صنعت خواهد بود.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: 250 واحد صنعتی تولید مصالح ساختمانی در استان وجود دارد که از پیمانکاران می خواهیم تامین مصالح از آن ها را در اولویت قرار دهد و از واحدهای تولیدی نیز می خواهیم طوری برنامه ریزی کنند تا از نظر کمی، کیفی و قیمت فروش از رقبای خارج  استان برتری داشته باشند.

ایرانی تصریح کرد: ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی  از جمله مزایای مصرف کالای داخلی است و برای حفظ اشتغال موجود، ایجاد اشتغال جدید و رونق اقتصادی منطقه، پیمانکاران  استانی با خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 واحد صنعتی تولید مصالح ساختمانی در استان اردبیل فعالیت دارند

250 واحد صنعتی تولید مصالح ساختمانی در استان اردبیل فعالیت دارند