مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-17بين الملل

لاپید: ممکن است در جریان جنگ انتخابات برگزار شود تا نتانیاهو کنار برود


رییس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سخنانی بار دیگر بر ضرورت برکناری نخست وزیر این رژیم به دلیل شکست در مقابل مقاومت فلسطین تاکید و به امکان برگزاری انتخابات حتی در شرایط جنگ اشاره کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: یاییر لاپید نخست وزیر سابق و رییس فعلی جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در گفت وگو با روزنامه یدیعوت آحارونوت در این باره تاکید کرد: نتانیاهو دیگر نمی تواند در سمت نخست وزیری باقی بماند و ممکن است در شرایط جنگ انتخابات برگزار شود.

وی همچنین به وجود درخواست هایی برای تدوین طرحی جدید توسط رژیم صهیونیستی برای تبادل اسرا میان این رژیم و مقاومت فلسطین اشاره کرد.

لاپید در این باره اعلام کرد: باید طرح جدیدی را روی میز گذاشت؛ چراکه صرف وجود یک طرح بر روی کاغذ حتی اگر مورد پذیرش قرار نگیرد، اما منجر به تحرک و اقدام در زمینه تبادل اسرا خواهد شد.

رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر نیز با انتقاد از سیاست جنگ طلبانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در قبال غزه گفته بود که نتانیاهو از شکست خود در جنگ غزه درسی نگرفته است و نمی تواند در رأس قدرت بماند.

اخیرا روزنامه صهیونیستی هآرتص در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو و همچنین ادامه جنگ این رژیم عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاپید: ممکن است در جریان جنگ انتخابات برگزار شود تا نتانیاهو کنار برود

لاپید: ممکن است در جریان جنگ انتخابات برگزار شود تا نتانیاهو کنار برود