مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-02فرهنگي

هنرمند نوش آبادی نماینده استان اصفهان در جشنواره اقوام ایرانی


اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از حضور ابوالفضل گرامی نوش آبادی به عنوان نماینده استان اصفهان در جشنواره اقوام ایرانی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از حضور ابوالفضل گرامی نوش آبادی به عنوان نماینده استان اصفهان در جشنواره اقوام ایرانی خبر داد.

روح الله قربانی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: گروه موسیقی سنتی به سرپرستی مجید خلیق و خوانندگی ابوالفضل گرامی نوش آبادی به عنوان نماینده قوم فارس در این جشنواره حضور داشتند.

وی افزود: برگزاری این جشنواره ها، آداب و رسوم و فرهنگ و سنت های اقوام مختلف ایرانی را معرفی می کند که برای حفظ فرهنگ ها و خرده فرهنگ های سنتی کشور پهناور ایران مؤثر است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، تأکید کرد: فرهنگ ها، سنت ها و آداب و رسوم سنتی، هویت ایرانیان است و ما باید آن را حفظ کنیم، زیرا با فراموشی آنها بخشی از هویت خود را فراموش می کنیم و از دست می دهیم.

قربانی تصریح کرد: مزیت دوم برگزاری چنین برنامه هایی به نوعی حفظ و پاسداشت آیین های سنتی اقوام مختلف ایرانی است که با برجسته کردن اشتراکات فرهنگی، مذهبی و آیینی اقوام، بستر حفظ وحدت ایرانیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند نوش آبادی نماینده استان اصفهان در جشنواره اقوام ایرانی

هنرمند نوش آبادی نماینده استان اصفهان در جشنواره اقوام ایرانی