مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-07اقتصادي

تایید نقشه تفکیکی طرح نهضت ملی مسکن شهرهای ایوَر و دَرَق


سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: نقشه تفکیکی 25 هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای ایور و درق در کمیسیون ماده پنج تایید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، روزبه دادجو سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای درق و ایور، اظهار کرد: در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای ایور و درق، نقشه تفکیکی فاز 2 نهضت ملی مسکن به مساحت 10 هکتار در شهر درق و 15 هکتار در شهر ایور بررسی و توسط اعضا تایید شد.

وی گفت: از تعداد 44 پرونده مطرح شده در کمیسیون ها، تعداد 24 پرونده مربوط به شهر بجنورد، تعداد 12 پرونده مربوط به شهر شیروان، تعداد 4 پرونده مربوط به شهر ایور و تعداد 4 پرونده نیز مربوط به شهر درق بود که پس از بررسی مابقی پرونده ها و اعلام نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: در جلسات کمیسیون ماده پنج 4 شهر از مهمترین پرونده ها می توان به درخواست تغییر کاربری، حذف گذر، اصلاح معابر، تثبیت گذر، افزایش سطح اشغال، تقاضای اخذ پروانه تجاری و احداث بنای تجاری مسکونی است.

وی ادامه داد: مصوبات کمیسیون ماده پنج پس از 21 روز کاری پس از ابلاغ اولیه و تأیید شورای عالی شهرسازی قابلیت اجرا دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید نقشه تفکیکی طرح نهضت ملی مسکن شهرهای ایوَر و دَرَق

تایید نقشه تفکیکی طرح نهضت ملی مسکن شهرهای ایوَر و دَرَق