مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-13سياسي

دانشنامه جامع از مفاخر همدان تهیه شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شخصیت های برجسته ای در استان همدان بودند که می طلبد یک دانشنامه جامع از این مفاخر تهیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جلسه هیات امنای بنیاد سید جمال الدین اسدآبادی در سالن جلسات حوزه استاندار اظهار کرد: قدردان کسانی هستیم که در راه خدمت به فرهنگ و معرفی سیدجمال الدین اسدآبادی این شخصیت کم نظیر تاریخ اسلام تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ هر ملت هویت آن ملت است و تقویت هویت یک ملت در تربیت یک فرد موثر است گفت: پیشینه تاریخی در تربیت یک فرد موثر است و معرفی شخصیت های مهمی چون سید جمال در استان در این زمینه حائز اهمیت است .

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید به اینکه همدان شخصیتی مهمی چون سیدجمال الدین دارد اما در شناسایی ایشان خصوصا در مدارس کوتاهی شده است عنوان کرد: قصور ما در این حوزه مشهود است که باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه غالبا افکار شخصیت هایی که رشد می کند به خاطر تلاش اطرافیان و شاگردانشان است مانند اندیشه امام خمینی(ره) که توسط شهید بهشتی معرفی شد ادامه داد: کمتر به سیدجمال الدین به واسطه نبودن شاگرد توجه شده که باید در بنیاد به این موضوعات توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه جامع از مفاخر همدان تهیه شود

دانشنامه جامع از مفاخر همدان تهیه شود