مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-19اقتصادي

مرکز داده سیار در شهرداری همدان استقرار یافت


مدیر شهرداری منطقه یک همدان اعلام کرد: برای نخستین بار در شهرداری های کشور، مرکز داده سیار در شهرداری همدان استقرار یافت.

- مرتضی حضرت زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرسودگی تجهیزات مرکز داده فعلی و افزونگی داده های موجود و نیاز به بستر ذخیره سازی بیشتر و سریع تر، ایجاد یک مرکز داده پشتیبان در فضای مجزا از مرکز داده فعلی احساس می شد که با همکاری معاونت امور زیربنایی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط شهرداری منطقه یک با هزینه ای بیش از 22 میلیارد تومان خریداری شد.

وی افزود: طی پیگیری های به عمل آمده طی یک سال گذشته مراحل تحویل و استقرار مرکز داده انجام شده است و هم اکنون شاهد نصب و راه اندازی مرکز داده سیار خواهیم بود.

حضرت زاده با تأکید بر استفاده از تجهیزات به روز مرکز داده سیار در همه مراکز و سازمان های پیشرفته دنیا، به تعدادی از مزایای قابل ملاحظه آن از قبیل قابل حمل بودن و جابه جایی اشاره کرد و یادآور شد: مرکز داده پیش ساخته را می توان هر زمان که لازم باشد، ساخت و ظرفیت آنها را نیز می توان براساس اصطلاح همانطور که هست افزایش داد و بسیار سریع تر از مرکز داده سنتی مستقر و راه اندازی می شود.

وی در ادامه به سایر مزایای مرکز داده سیار(موبایلی) اشاره کرد و توضیح داد: مناسب بودن برای پروژه های پدافند غیرعامل به علت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز داده سیار در شهرداری همدان استقرار یافت

مرکز داده سیار در شهرداری همدان استقرار یافت