مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-22فرهنگي

ستاره های هالیوود در فیلم های مطرح ایرانی به کمک هوش مصنوعی (+عکس)


اخیرا ویدئوی بامزه ای با کمک هوش مصنوعی در شبکه های اجتماعی وایرال شده که پیش بینی می کند اگر بازیگران مطرح هالیوود در فیلم ها و سریال های ایرانی بازی می کردند، - ستاره های هالیوود در فیلم های مطرح ایرانی به کمک هوش مصنوعی (+عکس) اخیرا ویدئوی بامزه ای با کمک هوش مصنوعی در شبکه های اجتماعی وایرال شده که پیش بینی می کند اگر بازیگران مطرح هالیوود در فیلم ها و سریال های ایرانی بازی می کردند، وضعیت به چه صورتی پیش می رفت.

در این ویدئو ها با کمک هوش مصنوعی، واکین فینیکس را به جای نوید محمدزاده، برد پیت را به جای شهاب حسینی، اسکار آیزاک و اسکارلت جوهانسن را به جای پیمان معادی و لیلا حاتمی و تیموتی شالامی را به جای علی شادمان قرار داده اند و موقعیت بامزه ای ایجاد کرده اند.

این اواخر شاهد اتفاق های مختلفی با استفاده از هوش مصنوعی بوده ایم و حالا در تازه ترین اتفاق، این فناوری نوین بازیگران مطرح هالیوودی را در برخی از فیلم ها و سریال های مطرح ایرانی جایگزین ستاره های وطنی کرده است.

واکین فینیکس به تشخیص هوش مصنوعی در فیلم متری شش و نیم جایگزین نوید محمد زاده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفیلم نیوز، در ویدئوی وایرال شده در شبکه های اجتماعی، تصویر واکین فینیکس را روی صورت نوید محمدزاده در فیلم متری شیش ونیم قرار داده اند؛ آنهم درحالیکه نوید مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره های هالیوود در فیلم های مطرح ایرانی به کمک هوش مصنوعی (+عکس)

ستاره های هالیوود در فیلم های مطرح ایرانی به کمک هوش مصنوعی (+عکس)