مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-03سياسي

تردد روزانه 300 دستگاه کامیون کشنده بین ایران و نخجوان


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تردد روزانه بیش از 300 دستگاه کامیون کشنده بین ایران و جمهوری خودمختار نخجوان از مرز جلفا بر لزوم تلاش برای توسعه ارتباطات حمل ونقلی و ترانزیتی بین دو کشور همسایه ایران و جمهوری آذربایجان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در دیدار سرکنسول جدید کشورمان در جمهوری خودمختار نخجوان با وی اظهار کرد: حمل ونقل از جمله مسائل اولویت دار آذربایجان شرقی در ارتباط با نخجوان در چارچوب کلی روابط ایران و جمهوری آذربایجان است.

وی  با تأکید بر این که  باید از فرصت های موجود در روابط ایران و جمهوری آذربایجان به عنوان دو کشور همسایه نهایت بهره را برد، افزود: پایبندی جمهوری اسلامی ایران به موازین خود باعث شد که کریدور ارس از خاک ایران به عنوان راه دسترسی جمهوری آذربایجان به خاک نخجوان بین دو کشور مورد توافق قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی بیان کرد: نمی پذیریم که ایران از کریدورهای حمل ونقل منطقه ای حذف شود و این از سیاست های اصلی نظام جمهوری اسلامی در حوزه حمل ونقل و ترانزیت بوده و سرکنسولگری ایران در نخجوان می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

تردد روزانه 300 دستگاه کامیون کشنده از مرز جلفا وی با اشاره به تردد روزانه بیش از 300 دستگاه  کامیون کشنده بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روزانه 300 دستگاه کامیون کشنده بین ایران و نخجوان

تردد روزانه 300 دستگاه کامیون کشنده بین ایران و نخجوان