مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-22اقتصادي

تاثیر «من و تو» بر جامعه ایرانی


شبکه ماهواره ای «من و تو» 13 سال پیش با سرمایه ای هنگفت از منابعی که هرگز علنی نشد آغاز به کار کرد و حالا گردانندگانش از تعطیلی ناگزیر این شبکه در اوایل سال میلادی پیش رو خبر می دهند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: گردانندگان من و تو، روز 22 آبان ماه با انتشار بیانیه ای از تعطیلی قریب الوقوع شبکه ماهواره ای خود به دلیل مشکلات مالی خبر دادند.

تداوم بی ثباتی سیاسی و نابسامانی اقتصادی در منطقه و در نتیجه ناتوانی از رشد، گسترش و درآمدزایی در این صنعت در حال تحول دلایل تصمیم به پایان کار تلویزیون من و تو عنوان شد؛ تلویزیونی که طی بیش از 13 سال فعالیت خود، برنامه هایی با محوریت تغییر سبک زندگی و دگرگونی های هنجاری، ارائه روایتی مقلوب از تاریخ و تحولات کنونی، متزلزل ساختن باورهای دینی و نیز شکاف میان مردم و حاکمیت را پیش برد.

این در حالی است که از دید بسیاری از ناظران، این شبکه به دلیل تنوع برنامه ها، استفاده از جذابیت های بصری و سرگرمی و نیز بهره گیری از تکنیک های گوناگون روانی-رسانه ای به ویژه در حوزه گفتمان سازی در قیاس با سایر شبکه های فارسی زبان خارجی در میان ایرانیان تاثیرگذاری قابل توجهی داشته است.

این گزارش به بررسی برخی پژوهش ها پرداخته که در سال های اخیر کارنامه و عملکرد من و تو را از زوایای مختلف موضوع واکاوی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر «من و تو» بر جامعه ایرانی

تاثیر «من و تو» بر جامعه ایرانی