مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-06سياسي

زرند – کرمان، از محورهای پرحادثه استان/ لزوم عملکرد جهادی برای حل مشکلات


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: 22 نقطه حادثه خیز در زرند وجود دارد و محور زرند - کرمان و محور زرند – یزدان آباد از محورهای پرحادثه گزارش شده اند.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: 22 نقطه حادثه خیز در زرند وجود دارد و محور زرند - کرمان و محور زرند – یزدان آباد از محورهای پرحادثه گزارش شده اند.

سیدمهدی قویدل 15 آذرماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند اظهار کرد: بسیاری از گزارش ها که به عنوان اتفاقات خوب از آن یاد می کنیم، وظایف ما هستند و ما باید دنبال فعالیت های جهادگونه باشیم.

وی افزود: به عنوان مثال شهرداری ها می توانند اماکنی را به عنوان پارکینگ شبانه برای افرادی که در منازل خود پارکینگ ندارند، مهیا کنند تا از سرقت خودروها پیشگیری شود .

معاون دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه کارهای خوبی در زرند انجام شده ولی تعداد قربانیان تصادفات اصلاً زیبنده نیست، تصریح کرد: باید در راستای حل مشکلات و کاهش حوادث جهادگونه عمل کرد.

وی از انتخابات به عنوان مظهر قدرت مردم در تعیین سرنوشت خود نام برد و افزود: چهار موضوع سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت باید در تمام انتخابات محقق شود لذا همه فعالیت ها برای تحقق این چهار محور متمرکز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرند – کرمان، از محورهای پرحادثه استان/ لزوم عملکرد جهادی برای حل مشکلات

زرند – کرمان، از محورهای پرحادثه استان/ لزوم عملکرد جهادی برای حل مشکلات