مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:502023-11-23سياسي

تجهیزات نیروی زمینی متناسب با جنگ های آینده تعریف شده اند


تجهیزات نیروی زمینی ارتش متناسب با جنگ های آینده تعریف شده اند، چرا که اگر این گونه نباشد فرماندهی و مدیریت جنگ های آینده معنایی ندارد.

- امیر سرتیپ نعمتی گفت: تجهیزات نیروی زمینی ارتش متناسب با جنگ های آینده تعریف شده اند، چرا که اگر این گونه نباشد فرماندهی و مدیریت جنگ های آینده معنایی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری نخستین همایش فرماندهی و مدیریت در جنگ های آینده که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد گفت: فناوری ها روز به روز و به سرعت در حال تغییر هستند.

اکثر فناوری ها، تکنولوژی ها و تجهیزات جدید تولید شده در دنیا در ابتدای تولید در خدمت نیروهای مسلح قرار می گیرند.

امیر سرتیپ نعمتی، افزود: جنگ، دوره ها و نسل های بسیاری پشت سر گذاشته و ما در نسل یا دوره ششم جنگ هستیم که مبتنی بر فناوری است.

در این راستا، فرماندهی و مدیریت نیز با توجه به تغییرات تجهیزات و فناوری ها تغییر می کند، یعنی نوع به کارگیری تجهیزات و فناوری های جدید طبیعتاً دچار تغییر می شوند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به همایش برگزار شده ادامه داد: این همایش اعلام می کند که نیاز داریم فرماندهی و مدیریت ما در جنگ های آینده متناسب با نوع جنگ، تجهیزات و ساختاری که اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات نیروی زمینی متناسب با جنگ های آینده تعریف شده اند

تجهیزات نیروی زمینی متناسب با جنگ های آینده تعریف شده اند