مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-22سياسي

اتهام نماینده مجلس فرانسه : قصد تعرض جنسی به نماینده زن


این عضو مجلس فرانسه متهم است که به ساندرین ژوسو، همکارش از اعضای مجلس ملی فرانسه، بدون کسب رضایت نوشیدنی حاوی مواد مخدر خورانده تا به او تعرض جنسی کند.

- اتهام نماینده مجلس فرانسه : قصد تعرض جنسی به نماینده زن این عضو مجلس فرانسه متهم است که به ساندرین ژوسو، همکارش از اعضای مجلس ملی فرانسه، بدون کسب رضایت نوشیدنی حاوی مواد مخدر خورانده تا به او تعرض جنسی کند.

  ژوئل گریو، نماینده مجلس سنای فرانسه متهم است که با انداختن قرص اکستازی در داخل لیوان شامپاین یک نماینده زن مجلس ملی فرانسه، قصد داشته به او تعرض جنسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از یورونیوز، در روزهای اخیر تشکیل پرونده قضایی آزار جنسی برای ژوئل گریو، سناتور 66 ساله فرانسوی، افکار عمومی را در این کشور تحت تاثیر قرار داده است.

این سناتور متهم است که به ساندرین ژوسو، همکارش از اعضای مجلس ملی فرانسه، بدون کسب رضایت نوشیدنی حاوی مواد مخدر خورانده تا به او تعرض جنسی کند.

وی پس از بازداشت موقت توسط پلیس، اکنون تا برگزاری دادگاه آزاد شده ولی همچنان تحت نظارت قضایی قرار دارد.

به گفته دفتر دادستانی عمومی پاریس آقای گریو متهم شده که با قصد برقراری رابطه جنسی، موادی را بدون اطلاع قربانی به او خورانده که ممکن بوده قوه تشخیص فرد را مختل کند یا باعث از دست دادن کنترل او بر اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام نماینده مجلس فرانسه : قصد تعرض جنسی به نماینده زن

اتهام نماینده مجلس فرانسه : قصد تعرض جنسی به نماینده زن