مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-11سياسي

تیر دشمنان برای تفرقه افکنی در ایران به سنگ خورد


دشمنان می خواستند شیعه را در برابر سنی و کرد و فارس را در مقابل ترک قرار دهند ولی تیرشان به سنگ خورد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 798 شهید انتظامی و مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به مکتب و منش شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهدا به ما یاد دادند اگر میخواهیم در تاریخ جاودانه باشیم باید گوش به فرمان ولی جامعه داشته باشیم.

وی افزود: شهدا به ما آموختند که بدون امام و بدون مکتب نمی توان کاری به سرانجام رساند و این شعر در بین شهدا معروف بود که خطاب با امام امت می گفتند؛ حاشا که به جز حرف تو حرفی نزنیم، این حنجره ارزانی فریاد تو باد.

سردار رادان گفت: شهدای ما نشان دادند که چگونه می توان آمریکا و دشمنان این انقلاب را ذلیل کرد.

وی ادامه داد: وقتی امتی فرهنگ و روحیه شهدا را پیدا کرد، می شود رزمندگان مظلوم اما مقتدر فلسطینی که توانستند هیبت نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه روزی در گوشه و کنار استان آذربایجان غربی شاهد درگیری رزمندگان اسلام با گروهک های تجزیه طلب بودیم، عنوان کرد: امروز به برکت خون پاک شهدا و وحدت بین شیعه و سنی و کرد و ترک و فارس، استان آذربایجان غربی یکی از امن ترین استان های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر دشمنان برای تفرقه افکنی در ایران به سنگ خورد

تیر دشمنان برای تفرقه افکنی در ایران به سنگ خورد