مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-19اقتصادي

هواپیمای سیمرغ، قابلیت حمل بار 8 تن را دارد


مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره هواپیمای سیمرغ و اضافه شدن آن به ناوگان هوایی گفت: تغییراتی در پلتفرم هواپیمای مسافربری ایران 140 انجام شده و از این هواپیما برای نقل و انتقال بار استفاده می شود و قابلیت حمل بار تا هشت تن را دارد.

- مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره هواپیمای سیمرغ و اضافه شدن آن به ناوگان هوایی گفت: تغییراتی در پلتفرم هواپیمای مسافربری ایران 140 انجام شده و از این هواپیما برای نقل و انتقال بار استفاده می شود و قابلیت حمل بار تا هشت تن را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شمس الدین فرزادی پور در نشست خبری هفتمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته اظهار کرد: هما به واسطه تکالیف ذاتی، متولی ارائه خدمت به مردم به عنوان حمل پرچم جمهوری اسلامی است، خصوصا به مناطق کم برخوردار.

ما تلاش کردیم با ارتقای کمی و کیفی خدمات، رضایت مردم را جلب کنیم و در آینده به عنوان ایرلاین ملی خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهیم.

وی درباره از سرگیری سفرهای حج عمره بیان کرد: برنامه سفرهای حج، با سازمان حج و زیارت است، اما بعد از انجام حج تمتع سال گذشته ما پیش بینی کردیم حج عمره امسال آغاز شود، بنابراین بنا به درخواست سازمان حج، در خدمت مردم خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمای سیمرغ، قابلیت حمل بار 8 تن را دارد

هواپیمای سیمرغ، قابلیت حمل بار 8 تن را دارد