مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-20بين الملل

فارن پالیسی: اوکراین برای فاجعه سیاسی 2024 آماده باشد


فارن پالیسی در مطلبی با اشاره به نتایج نامطلوب ضدحملات اوکراین و رویدادهای سیاسی در اروپا و آمریکا، نوشت که کی یف باید خود را برای فجایع سیاسی و وضعیت بسیار نگران کننده تر در جبهه دیپلماتیک آماده کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: از این نشریه آمریکایی، احتمالات تلخ در آمریکا و اتحادیه اروپا باتوجه به انتخابات برگزار شده در برخی کشورهای اروپایی و نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده، کی یف را بر لبه تیغ قرار داده و به نظر می رسد این کشور باید خود را برای فاجعه سیاسی در سال آینده آماده کند.

به نوشته این نشریه آمریکایی، در حالی که نتایج ضدحملات اوکراین مقابل کی یف که از تابستان گذشته آغاز شد، چندان رضایت بخش نبوده، اخباری که از سایر جبهه های دیپلماتیک و سیاسی به گوش می رسد، بسیار نگران کننده تر است.

ولودمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین در اوایل ماه جاری میلادی در گفت وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس، در خصوص پیشرفت ضدحمله کی یف اذعان کرد: ما نتایج سریع تری می خواستیم.

اما متاسفانه از این منظر به دستاوردهای مطلوبی نرسیدیم و این یک واقعیت است .

اما به نظر می رسد فارغ از نتایج این ضدحملات، تحولات اخیر با فرا رسیدن فصل زمستان خبر از وضعیت دشوارتری می دهد؛ به گونه ای که با توجه به خطرات عظیم پیش رو، اوکراین باید از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن پالیسی: اوکراین برای فاجعه سیاسی 2024 آماده باشد

فارن پالیسی: اوکراین برای فاجعه سیاسی 2024 آماده باشد