مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-08اقتصادي

برخورد جدی با حاملان کالای قاچاق در سمنان


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: برخورد جدی با خودروهای تندروی حامل کالای قاچاق موسوم به «شوتی» در دستور کار فراجاست.

-   جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، استفاده از کالای قاچاق در محل کار زندگی و کانون خانواده را به پذیرش اسب تراوای دشمن تشبیه کرد و گفت: زمانی که کالاهای لوکس و زینتی فرنگی وارد زندگی مردم می شود، کم کم فرهنگ اشرافی گری و شیفتگی به غرب در ذهن آنان رسوخ کرده و مقدمه اضمحلال فکری و فراهم می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان در جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا با محوریت برنامه ریزی برای خودروهای سواری فعال در انتقال کالای قاچاق که در سالن فجر فراجای سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین رویکرد فرماندهی انتظامی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری، پیش بینی و مبارزه است.

وی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مهم ترین مأموریت پلیس امنیت اقتصادی اعلام و بر تعامل و همکاری دیگر رده های فراجا با این پلیس تأکید کرد و گفت: با توجه به دستورالعمل های صادره از ستاد کل نیروهای مسلح، در امر مقابله با قاچاق کالا و ارز باید از ظرفیت سایر نیروهای مسلح نیز بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با حاملان کالای قاچاق در سمنان

برخورد جدی با حاملان کالای قاچاق در سمنان