مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:552023-12-20بين الملل

تظاهرات خانواده های خشمگین اسرا در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی


رسانه های صهیونیستی امروز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، خشم خانواده های اسرای اسراییلی تشدید شده و آن ها چهارراه منتهی به مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در تل آویو مسدود کردند.

- رسانه های صهیونیستی امروز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، خشم خانواده های اسرای اسراییلی تشدید شده و آن ها چهارراه منتهی به مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در تل آویو مسدود کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تظاهرات در حالی انجام می شود که چند روز پیش هم خانواده های اسرای صهیونیستی خیابان کابلان در تل آویو که اکنون به میدان اسرا معروف شده، تظاهرات کرده و خواهان بازگشت اسرا و انعقاد فوری معامله تبادل اسرا با حماس شدند.

به نقل از سایت خبری المیادین، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند، در پی کشته شدن سه اسیر صهیونیست توسط ارتش رژیم صهیونیستی در جریان نفوذ به محله شجاعیه در شرق نوار غزه، خانواده های اسرا در ورودی مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و ستاد ارتش این رژیم در تل آویو تظاهرات کرده و مسیرها را بستند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت قبلا نوشت، پس از اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار با خانواده های اسرا را نپذیرفت، آن ها به اعتصاب غذا تهدید کردند.

این روزنامه نوشت، 100 خانواده اسرا نتانیاهو را به این امر متهم کردند که در میان آن ها تفرقه ایجاد می کند تا به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات خانواده های خشمگین اسرا در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

تظاهرات خانواده های خشمگین اسرا در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی