مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-14دانش

تمرکز بر روی پژوهش کاربردی و توسعه ای در دانشگاه های کشور


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تمرکز بر روی پژوهش کاربردی و توسعه ای به منظور خلق ثروت در دانشگاه های کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدعلی زلفی گل پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و تقدیر از دانشجویان ممتاز بسیجی در دانشگاه بوعلی اظهار کرد: ابتدا می خواهم بگویم همواره با ذکر خاطره شهدا اجازه ندهیم یاد این عزیزان فراموش شود و باید برای کسانی که برای ما امنیت تامین می کنند آرزوی سلامتی کنیم.

وی خطاب به دانشجویان با بیان اینکه قدر جوانی خود را بدانید و آینده جامعه را ترسیم کنید در ادامه گفت: خوشبختانه در روزهای مربوط به 16 آذر، 80 مدیر، استاندار، وزیر، روسای قوا و .

در دانشگاه ها حضور یافتند و بی پرده با دانشجویان صحبت کردند که این یکی از برکات دولت انقلابی است که اعتقاد به حضور بین دانشجویان دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه نوع نگاه دولت رییسی نگاه مردمی به اقشار مختلف است گفت: هر کدام از شما می توانید وزیر و رییس جمهور شوید و مسائل کشور را حل کنید، یکی از ویژگی های جمهوری اسلامی نیز این است که هر کسی توانایی داشته باشد می تواند اثرگذار باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر موقعیت علمی خود را بدانید ادامه داد: ما اساس کار را دانایی قرار دادیم و تمرکز بر دانش و دین داری را مد نظر گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر روی پژوهش کاربردی و توسعه ای در دانشگاه های کشور

تمرکز بر روی پژوهش کاربردی و توسعه ای در دانشگاه های کشور