مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-03اجتماعي

توانمندسازی اجتماعی، پاشنه آشیل معلولان جامعه


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان، توانمندسازی اجتماعی و خود اتکایی معلولان را پاشنه آشیل این گروه از جامعه دانست.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان، توانمندسازی اجتماعی و خود اتکایی معلولان را پاشنه آشیل این گروه از جامعه دانست.

طالب محمدی امروز (یکشنبه، 12 آذر ماه) در مراسمی که با حضور مسؤولان، دانش آموزان و خانواده های آن ها در مدرسه ی با نیازهای ویژه شفا در قروه برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی معلولان از سال 1992 میلادی توسط مجمع عمومی سازمان ملل در راستای ارتقای رشد اذهان عمومی، افزایش آگاهی ها درباره مسائل مربوط به معلولیت های مختلف، درک، پذیرش و تجلیل از دستاوردها و موفقیت این قشر نامگذاری شده است.

وی با تأکید بر اهمیت فراهم کردن زمینه حضور پررنگ، شناساندن توانمندی و ظرفیت های افراد معلول در جامعه، ضرورت اصلاح نگرش های نامناسب حاکم بر جامعه و تحقق انتظارهای بر حق این قشر را مهم ارزیابی کرد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان ادامه داد: اعلام سال 1981 میلادی به عنوان سال جهانی معلولان و دهه بعد از آن به عنوان دهه جهانی معلولان، نقطه عطف حرکت جهانی است تا کیفیت و شرکت فعالانه و همه جانبه افراد معلول در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی اجتماعی، پاشنه آشیل معلولان جامعه

توانمندسازی اجتماعی، پاشنه آشیل معلولان جامعه