مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:132023-11-28سياسي

بررسی اصلاح تعداد اقلام و وزن ترخیصی کالای ملوانی در بوشهر


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: اصلاح 59 قلم کالای همراه ملوان و برداشتن معیار 60 تن وزن برای ترخیص کالای ته لنجی در نشست با لنج داران شهرستان های گناوه و دیلم مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست با مرزنشینان و لنج داران شهرستان های گناوه و دیلم و بازدید از گمرک این مناطق، اظهار داشت: در این نشست مشکلات مصوبه جدید کالای همراه ملوان از سوی لنج داران مطرح شد که مجموعه استان نهایت تلاش و پیگیری در راستای رفع موانع و جلب رضایت مرزنشینان استان بوشهر انجام می شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون و با تلاش مستمر استاندار بوشهر، یکی از اولویت های مهم و اساسی دولت ساماندهی کالای همراه ملوان بوده است تا نگرانی لنج داران در این زمینه برطرف شود.

پورات گفت: با تلاش و پیگیری های مکرر استاندار بوشهر اخیراً سفر اول لنج داران استان در راستای حمایت از معیشت مرزنشینان استان از سوی وزیر کشور ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت در راستای ساماندهی کالای همراه ملوان همواره در تلاش است که با دقت و بدون ایجاد آسیب به مرزنشینان در خصوص ته لنجی نظم و ساماندهی لازم را انجام دهد و در تمامی بخش های این موضوع، نظرات و مسائل لنج داران و مرزنشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اصلاح تعداد اقلام و وزن ترخیصی کالای ملوانی در بوشهر

بررسی اصلاح تعداد اقلام و وزن ترخیصی کالای ملوانی در بوشهر