مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 23:452023-12-04بين الملل

تخریب بیش از 50 خانه مسکونی در جنایت جدید صهیونیستها


تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه از جنایت جدید رژیم صهیونیستی با از بین بردن بیش از 50 خانه مسکونی در یکی از محله های نوار غزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت، در حمله امروز رژیم صهیونیستی در نوار غزه بیش از 50 خانه مسکونی از بین رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فلسطینی وفا، ده ها فلسطینی در حملات هوایی روز دوشنبه به محلات شرق غزه شامل الزیتون و الشجاعیه به شهادت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه ان.

بی.

سی ، این نهاد تشکیلات خودگردان در این پست خود نوشت: در حمله ماشین جنگی اسراییل که محله شجاعیه در شرق شهر غزه را هدف گرفت بیش از 50 خانه از بین رفتند.

این حمله منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر شد و هنوز عده ای در زیر آوار هستند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان یک ویدیوی 26 ثانیه ای از آثار برجای مانده از این حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را ضمیمه این پست کرده است.

نظامیان صهیونیست همچنین امروز (دوشنبه، 4 دسامبر) ساختمان دادگاه عالی فلسطین (کاخ دادگستری) را در مرکز نوار غزه منفجر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های فلسطینی، نظامیان صهیونیست، پس از آن که ساختمان دادگاه عالی فلسطین واقع در شهر الزهراء در مرکز نوار غزه را به یک پادگان نظامی موقت برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بیش از 50 خانه مسکونی در جنایت جدید صهیونیستها

تخریب بیش از 50 خانه مسکونی در جنایت جدید صهیونیستها