مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-05سياسي

ایرانی ها تا آخر سال به عمره می روند؟


زمان ازسرگیری سفر عمره هنوز مشخص نشده و هیأت حج ایران هنوز در عربستان است.

نماینده ولی فقیه در حج از این هیأت خواسته است تلاش کند تا زمینه اعزام زائران در ماه های رمضان و شوال (اسفند، - زمان ازسرگیری سفر عمره هنوز مشخص نشده و هیأت حج ایران هنوز در عربستان است.

نماینده ولی فقیه در حج از این هیأت خواسته است تلاش کند تا زمینه اعزام زائران در ماه های رمضان و شوال (اسفند، فروردین، اردیبهشت) فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نزدیک به یک ماه است که نمایندگان سازمان حج و زیارت در عربستان هستند تا شرایط سفر زائران ایرانی به عمره فراهم شود.

معاون سازمان حج و زیارت که همراه هیأت ایران است، می گوید: تاکنون برای ده ها هزار زائر عمره، مسکن در مدینه تأمین شده است.

قیمت و دیگر جزییات سفر عمره هنوز معلوم نشده است و مشخص نیست چه تعداد از پنج میلیون و 700 هزار زائری که در نوبت عمره هستند، بعد از حدود هشت سال وقفه، به این سفر می روند.

حتی هنوز اولویت های عمره اعلام نشده و ثبت نام کاروان ها هم آغاز نشده است.

هرچند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احتمال اعزام حدود 350 تا 400 هزار نفر به عمره را مطرح کرده است، اما هنوز مشخص نیست ایرانی ها تا پایان سال به عمره می رسند؟ گزارش نمایندگان اعزامی سازمان حج و زیارت به عربستان نیز اطلاعات بیشتری درباره آغاز سفر عمره در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ها تا آخر سال به عمره می روند؟

ایرانی ها تا آخر سال به عمره می روند؟