مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-02سياسي

برگزاری رویداد «آوای آسمانی» در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی کردستان


مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری رویداد «آوای آسمانی» به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی کردستان خبر داد و گفت: - برگزاری رویداد آوای آسمانی در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی کردستان ایسنا/کردستان مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری رویداد آوای آسمانی به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی کردستان خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور فردا، 12 آذر در استان آغاز خواهد شد.

هاشم ناظمی جلال، امروز شنبه (11 آذر) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گفت: هفته قرآن، عترت و نماز فرصت مناسبی برای تبیین و تبلیغ ابعاد مختلف ظرفیت های قرآنی در مدارس است.

وی از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزان با عنوان آوای آسمانی به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی کردستان خبر داد و افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور فردا، 12 آذر در استان آغاز خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان بیان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان، معلمان، دانش آموزان و فعالان حوزه قرآن، عترت و نماز فردا، 12 آذرماه در یکی از مدارس غیردولتی ناحیه 2 سنندج آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد «آوای آسمانی» در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی کردستان

برگزاری رویداد «آوای آسمانی» در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی کردستان