مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-22فرهنگي

نمایشگاه «کرشندو» به سهراب رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گالری سهراب از روز جمعه سوم آذر ماه میزبان نمایشگاهی از آثار هنرمندان منتخب شیوه «خط به روش حسی» با عنوان «کرِشِنْدو» (Crescendo) می شود؛ - نمایشگاه گروهی هنرمندان منتخب خط به روش حسی با عنوان کرشندو روز جمعه سوم آذر در گالری سهراب آغاز به کار می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گالری سهراب از روز جمعه سوم آذر ماه میزبان نمایشگاهی از آثار هنرمندان منتخب شیوه خط به روش حسی با عنوان کرِشِنْدو (Crescendo) می شود؛ نمایشگاهی شامل 20 اثر در ابعاد مختلف از 9 هنرمند شرکت کننده در دوره های خط به روش حسی و تکنیک کورش قاضی مراد (نقاش، خوشنویس و مبدع خط سریر) که اینک در قالب نمایشگاهی گروهی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

شیوا اسلامی، مریم اعتماد سجادی، راحیل بیگی، الهه وکیلی، لادن مشیر فاطمی، سلماز حسینی، سمیرا ارونی، شیما لطفی و ندا گوهربین 9 هنرمند منتخب نمایشگاه کرشندو هستند که از سوی هیات داوران این رویداد متشکل از کورش قاضی مراد، شاهین ترکمن و محمد بزرگی برگزیده شده اند.

شاهین کاظمی، طراح گرافیک نیز، طراحی پوستر و کاتالوگ این نمایشگاه را بر عهده داشته است.

هیأت داوران این رویداد با انتشار بیانیه ای، با بیان سنگینی امر قضاوت در هر سطحی و برای هر رویدادِ هنری، بر اهداف و شاخص هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «کرشندو» به سهراب رسید

نمایشگاه «کرشندو» به سهراب رسید