مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:452023-11-27بين الملل

توافق ایران و آذربایجان برای بازسازی کریدور ریلی و جاده ای


دستیار رییس جمهوری آذربایجان در امور سیاسی: اولین تماس ها درباره وضعیت بازسازی مواصلات جاده ای و ریلی میان جمهوری خودمختار نخجوان و دیگر مناطق آذربایجان با ایران انجام شده است.

- دستیار رییس جمهوری آذربایجان در امور سیاسی: اولین تماس ها درباره وضعیت بازسازی مواصلات جاده ای و ریلی میان جمهوری خودمختار نخجوان و دیگر مناطق آذربایجان با ایران انجام شده است.

دستیار رییس جمهوری آذربایجان در امور سیاسی از آغاز روند بازسازی و توسعه مواصلات جاده ای و ریلی میان نخجوان و دیگر مناطق جمهوری آذربایجان با ایران و تماس ها با تهران در این زمینه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حکمت حاجی اف دستیار رییس جمهوری آذربایجان در امور سیاسی در جمع خبرنگاران گفت که اولین تماس ها درباره وضعیت بازسازی مواصلات جاده ای و ریلی میان جمهوری خودمختار نخجوان و دیگر مناطق آذربایجان با ایران انجام شده است.

خبرگزاری ترند در این باره گزارش داد: حاجی اف در این باره گفت کار در این زمینه آغاز شده است و توسط وزرای مربوطه در حال انجام است.

روی رود ارس در زنگیلان و آق بند برای دسترسی به خاک ایران پل های در حال احداث است و از آن جا هم جاده های مواصلاتی و خطوط راه آهن به نخجوان احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق ایران و آذربایجان برای بازسازی کریدور ریلی و جاده ای

توافق ایران و آذربایجان برای بازسازی کریدور ریلی و جاده ای