مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-11اجتماعي

توقیف 25 هزار موتور در پایتخت به دلیل تخلفات پلاک


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه مخدوش کردن پلاک تخلفی است که پلیس از آن نمی گذرد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 25 هزار موتورسیکلت و یک هزار و 200 دستگاه خودرو بدلیل تخلفات پلاک در پایتخت توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر روز دوشنبه در خصوص برخورد با تخلف پلاک در پایتخت اظهار کرد: هر گونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه جرم است و برخورد با این تخلف سرلوحه کارها و اقدامات ویژه پلیس راهور قرار گرفته است.

وی افزود: پلاک وسیله نقلیه هویت و شناسنامه آن است و تغییر در ارقام و پوشش پلاک وسیله نقلیه تغییر در اسناد و شناسنامه محسوب و در قانون جرم انگاشته شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: همچنین در این مدت در بحث پوشش و مخدوشی پلاک حدود 130 هزار دستگاه موتورسیکلت مورد اعمال قانون قرار گرفته اند و حدود 33 هزار مورد اعمال قانون برای خودروها توسط همکارانم در سطح معابر شهر تهران صادر شده است.

سرهنگ کشیر ادامه داد: این تعداد آمار بسیار زیادی است و پلیس راهور تهران بزرگ به راحتی از کنار این تخلف عبور نمی کند و با توجه به مواد قانونی با این نوع تخلف با قاطعیت و جدیت برخورد و وظیفه خود را در این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 25 هزار موتور در پایتخت به دلیل تخلفات پلاک

توقیف 25 هزار موتور در پایتخت به دلیل تخلفات پلاک