مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:012023-11-23بين الملل

نصرالله در دیدار امیرعبداللهیان: شکست دشمن صهیونیستی قطعی است


دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار امیرعبداللهیان با تأکید بر آمادگی کامل مقاومت در جبهه های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در سفر به لبنان، با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار در خصوص آخرین تحولات منطقه، لبنان و فلسطین و جنگ غزه و مسؤولیت همه طرف ها در این دوره تاریخی و سرنوشت ساز برای پشتیبانی از مسأله فلسطین و قدس شریف، تلاش های سیاسی جاری برای توقف حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و احتمالات و سناریوهای مطرح در این خصوص گفت وگو و تبادل نظر شد.

وزیر امور خارجه در این دیدار گزارشی از تحرکات و رایزنی های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در هفته های گذشته برای کمک به مردم فلسطین و توقف جنایات جنگی رژیم متجاوز صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه ارائه کرد و دستیابی به توافق در زمینه برقراری آتش بس انساندوستانه و تبادل اسرا را نتیجه مقاومت و پایداری ملت فلسطین و عجز و درماندگی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت برشمرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز در این دیدار با اشاره به ایستادگی وصف ناپذیر رزمندگان مقاومت و مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله در دیدار امیرعبداللهیان: شکست دشمن صهیونیستی قطعی است

نصرالله در دیدار امیرعبداللهیان: شکست دشمن صهیونیستی قطعی است