مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:262023-12-13حوادث

شناسایی و انهدام باند سارقان گازوییل از کامیون ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان،  اظهار داشت: در پی وقوع سرقتهای به عنف و عادی گازوییل از کامیون ها و تریلری پارک شده در حاشیه جاده ها و مکان های خلوت در جاده های استان، شناسایی و دستگیری عاملان این دست سرقت ها در دستور کار قرار گرفت.

  وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی استان با تشکیل سه تیم با تلاش شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در مناطق احتمالی وقوع سرقت تعداد 13 نفر از متهمان را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های لازم نهایتا محل تردد و اختفاء تعدادی از آنان در یکی از محلات قدیمی بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در سه عملیات همزمان 13 نفر از متهمان دستگیر شدند.

  سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ، تعدادی آلات و ادوات جرم از قبیل 7 دستگاه پمپ برقی و 8 عدد مشک گازوییل کشف و تعداد 8 دستگاه خودرو متعلق به سارقان که با استفاده از آنها اقدام به سرقت گازوییل می کردند توقیف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در اجرای دستور قضایی، متهمان تحت نظر قرار گرفتند و در تحقیقات بعمل آمده به 60 فقره سرقت گازوییل اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و انهدام باند سارقان گازوییل از کامیون ها

شناسایی و انهدام باند سارقان گازوییل از کامیون ها