موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-26سياسي

وزیر کشور: امر به معروف و نهی از منکر لسانی وظیفه ای همگانی است


احمد وحیدی وزیر کشور ضمن قدردانی از دستگاه ها و آحاد کسانی که به وظایف خود در حوزه حجاب عمل می کنند، گفت: عموم مردم به رعایت حجاب اهتمام دارند و امر به معروف و نهی از منکر لسانی وظیفه ای همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وحیدی وزیر کشور درمورد مجوز تذکر حجاب در برخی اماکن عمومی و اینکه متولی این اقدام چه نهادی است، اظهار کرد: طبق قوانین کشور رعایت حجاب الزامی است و عموم مردم نیز به این امر اهتمام دارند.

وی افزود: در قوانین ومقررات، وظایفی برای نهادها، دستگاه ها و عموم مردم برای بهبود وضعیت حجاب و نیز مواجهه با عدم رعایت پوشش قانونی مشخص شده است.

وزیر کشور تصریح کرد: از این رو ضمن قدردانی و سپاسگزاری از دستگاه ها و آحاد کسانی که به وظایف خود در این خصوص عمل می کنند، یادآور می شوم که امر به معروف و نهی از منکر لسانی وظیفه ای همگانی است و دارای مجوز عام و قانونی بوده و نیازی به مجوز خاص ندارد.

وحیدی گفت: وزارت کشور برابر قانون از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند.

وی افزود: همچنین از معدود کسانی که ممکن است بر اثر غفلت، حجاب قانونی را رعایت نکنند به جد می خواهیم که توجه کافی به این موضوع داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: امر به معروف و نهی از منکر لسانی وظیفه ای همگانی است

وزیر کشور: امر به معروف و نهی از منکر لسانی وظیفه ای همگانی است