مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-06فرهنگي

ما نظارت پسینی نداریم!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حدود یک ماه قبل، دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد (اداره کتاب سابق) که مسئولیت صدور مجوز کتاب و نظارت بر نشر و ممیزی کتاب ها را برعهده دارد، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نگرانی هایی که درباره سامانه نظارت مردمی بر نشر کتاب وجود دارد، می گوید: ممیزی و نظارت برای ارشاد است و ما نظارت پسینی نداریم.

این اتفاق فقط برای ارتقای کیفیت است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حدود یک ماه قبل، دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد (اداره کتاب سابق) که مسئولیت صدور مجوز کتاب و نظارت بر نشر و ممیزی کتاب ها را برعهده دارد، اعلام کرد سامانه ای راه اندازی کرده تا مردم نظارت پسینی بر کتاب های منتشرشده داشته باشند.

در این اطلاعیه ماده چهارم مصوبه اصلاحی اهداف، سیاست ها و ضوابط نشر کتاب مصوبه جلسه 660 مورخ 24 فروردین 1389 به عنوان سند بالادستی در کارشناسی کتاب در نظر گرفته شده است و از مخاطبان خواسته اند با مطالعه دقیق این مصوبه موارد مغایر با ضوابط نشر را در سامانه گزارش دهند.

ایجاد این سامانه حمایت محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را هم در پی داشت و او این سامانه را بستری برای مشارکت دهی مردم در حکمرانی فرهنگی خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما نظارت پسینی نداریم!

ما نظارت پسینی نداریم!