مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-09بين الملل

کمیته المپیک فلسطین: تاکنون 47 ورزشکار در غزه به شهادت رسیده اند


کمیته المپیک فلسطین اعلام کرد که از هفتم اکتبر و آغاز حمله نظامی به غزه، نیروهای رژیم صهیونیستی تاکنون 47 ورزشکار و 17 تن از کادر فنی را به شهادت رسانده و زمین های بازی را به گورهای جمعی تبدیل کرده اند.

- کمیته المپیک فلسطین اعلام کرد که از هفتم اکتبر و آغاز حمله نظامی به غزه، نیروهای رژیم صهیونیستی تاکنون 47 ورزشکار و 17 تن از کادر فنی را به شهادت رسانده و زمین های بازی را به گورهای جمعی تبدیل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته المپیک فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی 47 ورزشکار از رشته های مختلف تیمی و انفرادی و 17 تن از کادر فنی و مدیریتی را به شهادت رسانده و همچنین 5 تن را بازداشت و چندین تن را در مناطق جنوبی زخمی کرده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا ، این کمیته همچنین اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی یاسمین شرف دختر (شش ساله) کارته باز فلسطینی را به شهادت رساندند.

کمیته المپیک فلسطین تاکید کرد، تاسیسات ورزشی در فلسطین از حملات و تجاوزات پیاپی رژیم اشغالگر در امان نمانده و درپی این حملات، ورزشگاه متعلق به برنامه توسعه سازمان ملل و همچنین ورزشگاه بیت حانون هدف حمله قرار گرفتند و یک زمین ورزشی کنار بیمارستان اندونزی در غزه به گور دسته جمعی تبدیل شده است؛ سه باشگاه سوارکاری، یک زمین بیسبال، سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته المپیک فلسطین: تاکنون 47 ورزشکار در غزه به شهادت رسیده اند

کمیته المپیک فلسطین: تاکنون 47 ورزشکار در غزه به شهادت رسیده اند