مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-02ورزشي

والیبال داورزنی


سناریوی جدید محمدرضا داورزن ملقب به داورزنی در رسانه ها به جریان افتاد تا بار دیگر وابستگی شدید والیبال ایران به نفوذ این رییس بازنشسته پیش روی وزیر مستاصل و دودل ورزش به نمایش درآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ در حالی که والیبال ایران در هر سه حالت ممکن برای راهیابی به مسابقات قهرمانی مردان جهان، یکی از نمایندگان قاره آسیاست و در این اتفاق بحث و اختلافی نیست، ناگهان امروز سایت رسمی فدراسیون والیبال برای بازیگردانی جریان خبری خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب ، خبری عجیب و هدایت شده را به سود داورزن منتشر کرد.

در این خبر گفته شده؛ پس از اعتراض داورزنی در خصوص نحوه تعیین تیم های آسیایی در رقابت های قهرمانی مردان جهان در سال 2025، فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه ای مواضع ایران را تأیید کرد!!  به نقل از سایت فدراسیون والیبال، شورای والیبال فدراسیون جهانی والیبال، سال گذشته روش حضور و انتخاب تیم های ملی کشورهای مختلف در مسابقات قهرمانی جهان با توجه به افزایش تعداد تیم های این رقابت ها در هر دو گروه مرد و زن را تعیین کرد و در هیئت رییسه فدراسیون جهانی والیبال نیز به تصویب رسید.

بر این اساس با توجه به اینکه در این روش تعداد تیم ها به 32 عدد رسید و شیوه انتخاب آنها نیز به صورتی بود که سه تیم برتر مسابقات قهرمانی هر قاره بطور مستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال داورزنی

والیبال داورزنی