مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-10اقتصادي

پیش بینی تولید 7 هزار تن ماهی در همدان تا پایان سال


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی همدان از فصل برداشت ماهی در استخرهای دومنظوره خبر داد و گفت: تولید بیش از 7 هزار تن ماهی سردابی و گرمابی تا پایان سال پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان همدان، احمد بختیاری پیش از ظهر امروز در کارگروه عملکرد امور آبزیان در سازمان جهاد کشاورزی از پایان فصل برداشت ماهی در استخرهای دو منظوره استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه اینکه در اکثر شهرستان ها تولید ماهی قزل آلا در مجاورت منابع آبی از جمله چاه ها صورت می گیرد پیشنهاد می شود تولیدکنندگان نسبت به برداشت ماهی و خاموشی چاه ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این مهم صرفه جویی در آب و جلوگیری از هدررفت را به همراه دارد افزود: کشاورزان  همزمان با فصل زراعی و شروع آبیاری نسبت به خرید و رهاسازی بچه ماهی و تا پایان فصل زراعی و اتمام آبیاری نسبت به برداشت و صید اقدام کنند.

  مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه رعایت زمان بندی در این حوزه از ضروریات است یادآور شد: عمده تولید در استان به جز نهاوند در استخرهای دومنظوره با تولید اکثرا ماهی سردابی صورت می گیرد.

  وی در ادامه به توصیه های پیش از صید اشاره کرد و گفت: به منظور بازارپسندی و عرضه بهداشتی ماهی، بهره برداران 24 تا 48 ساعت قبل از صید ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 7 هزار تن ماهی در همدان تا پایان سال

پیش بینی تولید 7 هزار تن ماهی در همدان تا پایان سال