مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-09اقتصادي

ضرورت راه اندازی مرکز حرفه آموزی معلولان بالای 10 سال در اسدآباد


رییس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد از ضرورت راه اندازی و تأسیس مرکز حرفه آموزی معلولان بالای 10 سال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد از ضرورت راه اندازی و تأسیس مرکز حرفه آموزی معلولان بالای 10 سال در این شهرستان خبر داد.

اکبر احمدی ‍منش در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: مکاتبات لازم برای راه اندازی این مرکز در شهرستان انجام گرفته تا بتوانیم در این رابطه برای تأسیس مرکز فوق فراخوان دهیم و با جذب متقاضی بخش خصوصی نسبت به راه اندازی این مرکز امسال و یا سال آینده اقدام داشته باشیم.

وی تصریح کرد: وجود چنین مرکزی در شهرستان موجب می شود معلولان بالای 10 سال شهرستان در این مرکز به حرفه آموزی مشغول شوند و با حرفه آموزی حتی از این طریق برای خود اشتغال ایجاد کنند.

احمدی منش در ادامه با اشاره به ضرورت راه اندازی سرای سالمندان در شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: برای راه اندازی سرای سالمندان نیز باید پیگیر جذب متقاضی از طریق بخش خصوصی باشیم.

وی در رابطه با راه اندازی مرکز بیماران اُوتیسم در شهرستان نیز گفت: تعداد بیماران اُوتیسم شناسایی شده و تحت پوشش بهزیستی شهرستان انگشت شمار بوده و راه اندازی چنین مرکزی در شهرستان توجیه اقتصادی چندانی برای متقاضی بخش خصوصی ندارد و به همین علت در این زمینه ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی مرکز حرفه آموزی معلولان بالای 10 سال در اسدآباد

ضرورت راه اندازی مرکز حرفه آموزی معلولان بالای 10 سال در اسدآباد