مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 23:552023-12-08بين الملل

بلژیک ورود صهیونیست های محکوم به خشونت علیه فلسطینیان را ممنوع می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «الکساندر دو کارو» نخست وزیر بلژیک می گوید که شهرک نشینان محکوم شده در خشونت علیه فلسطینی ها در کرانه باختری و یا دیگر مناطق فلسطینی باید موضوع تحریم های مسافرتی قرار بگیرند.

- نخست وزیر بلژیک اعلام کرد که دولت این کشور قصد دارد ورود شهرک نشینان محکوم به خشونت علیه فلسطینیان در کرانه باختری و دیگر مناطق فلسطینی را ممنوع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الکساندر دو کارو نخست وزیر بلژیک می گوید که شهرک نشینان محکوم شده در خشونت علیه فلسطینی ها در کرانه باختری و یا دیگر مناطق فلسطینی باید موضوع تحریم های مسافرتی قرار بگیرند.

  وی تاکید کرده است که دولت بلژیک چند هفته است که قصد دارد دسترسی شهرک نشینان محکوم به خشونت علیه فلسطینی ها را به خاک این کشور ممنوع کند.

  این تصمیم دولت بروکسل چند روز پس از آن مطرح می شود که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن صدور روادید این کشور برای شهرک نشینان اسراییلی محکوم به خشونت در کرانه باختری و ورود آن ها به خاک ایالات متحده آمریکا را ممنوع کرده است.

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره این موضع آمریکا گفت، بلینکن به مقام های اسراییلی هشدار داده بود که تل آویو باید اقدامات بیشتری را برای توقف خشونت های افراطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلژیک ورود صهیونیست های محکوم به خشونت علیه فلسطینیان را ممنوع می کند

بلژیک ورود صهیونیست های محکوم به خشونت علیه فلسطینیان را ممنوع می کند