مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-11سياسي

افتتاح طرح زهکشی اراضی کشاورزی گلستان در سفر دوم رییس جمهور


رییس سازمان جهاد کشارزی گلستان از آیین افتتاح طرح زهکشی 14 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در محدوده گرگان رود و قره سو، همزمان با سفر دوم رییس جمهور به گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان جهاد کشارزی گلستان از آیین افتتاح طرح زهکشی 14 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در محدوده گرگان رود و قره سو، همزمان با سفر دوم رییس جمهور به گلستان خبر داد.

محمد برزعلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از احداث آزمایشگاه تخصصی برای تشخیص بیماری گیاهان و حشره شناسی کشاورزی و تکمیل و افتتاح ساختمان تشخیص بیماری های اسب در استان خبر داد و اظهار کرد: در یک سال اخیر در طرح های آبخیزداری و آبخوان داری، احیاء مراتع و بیابان زدایی با اعتبار 750 میلیارد ریال، قدم های مؤثری برداشته شده است.

وی با بیان اینکه پس از سفر با برکت اول رییس جمهور به استان 14 هزار هکتار از اراضی قره سو و گرگان رود زهکشی شده است، ادامه داد: این پروژه نقش مهمی در کاهش مخاطرات مربوط به سیلاب ها، حفاظت از خاک زراعی و افزایش عملکرد محصولات زراعی به ویژه گندم و جو تا دو تن داشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اجرای سامانه های نوین آبیاری در 2 هزار و 170 هکتار از اراضی استان را به عنوان یکی دیگر از اقدامات انجام شده در استان نام برد و اضافه کرد: در راستای توسعه اراضی شیبدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح زهکشی اراضی کشاورزی گلستان در سفر دوم رییس جمهور

افتتاح طرح زهکشی اراضی کشاورزی گلستان در سفر دوم رییس جمهور