مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:412023-12-20اقتصادي

پایان حکومت دلالان میوه و مرکبات در باشت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، نادر گرامی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار در دولت سیزدهم عملیات ساخت چهار سردخانه به ظرفیت یکهزار، 800، 500 و 100 تنی در این شهرستان آغاز شد که تاکنون 2 مورد آن تکمیل شده است.

وی گفت: از این تعداد واحدهای کشاورزی عملیات اجرایی سردخانه  500 و 800 تنی باشت که عملیات آن در  بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود هم اکنون تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

گرامی اظهار کرد: با راه اندازی این سردخانه ها، نگهداری میوه و گوشت و سایر مواد پروتیینی علاوه بر ایجاد چندین و چند فرصت شغلی مستقیم به جلب رضایت سرمایه گذاران بخش خصوصی به افزایش درآمد بهره برداران محلی کمک می کند.

وی تصریح کرد: مشکل تامین انرژی برق 2 سردخانه مواد غذایی که در شهریور امسال عملیات اجرایی آن در شهرک صنعتی خان احمد شهرستان باشت به پایان رسیده بود هم اکنون برطرف شده است.

  گرامی  ادامه داد: سردخانه 500 تنی و سردخانه 800 تنی هم اکنون به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران این سردخانه ها در مجموع 160 میلیارد ریال بوده که 100 میلیارد ریال آن در قالب  تسهیلات بانکی از محل تبصره 18 بوده است.

فرماندار باشت گفت: همه ساله به دلیل نبود سردخانه ثمره دسترنج باغداران مرکبات شهرستان باشت از سوی واسطه ها به تاراج می رفت که ساخت این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان حکومت دلالان میوه و مرکبات در باشت!

پایان حکومت دلالان میوه و مرکبات در باشت!